Beoordelingen van de MICHELIN CrossClimate 3-band
Er zijn 1189 beoordelingen van de MICHELIN CrossClimate 3-band

Algemene beoordeling
1-10 van 1189 Beoordeling

Beoordeling waarbij de consumentenervaring (aankoop of gebruik) is geverifieerd.
Voorwaarden voor publicatie en verwerking van beoordelingenGrip is erg goed bij zowel nat als droog weer. Nadeel is dat ze snel slijten. Nieuwe band is een drama om uit te balanceren ivm de slechte vorm van de band.

Beoordeling waarbij de consumentenervaring (aankoop of gebruik) is geverifieerd.
Voorwaarden voor publicatie en verwerking van beoordelingenFijne band, goede wegligging niet te veel lawaai.

Beoordeling waarbij de consumentenervaring (aankoop of gebruik) is geverifieerd.
Voorwaarden voor publicatie en verwerking van beoordelingenFantastisch de perfecte banden met goed rijgedrag

Beoordeling waarbij de consumentenervaring (aankoop of gebruik) is geverifieerd.
Voorwaarden voor publicatie en verwerking van beoordelingenTop banden! Super grip en stil

Beoordeling waarbij de consumentenervaring (aankoop of gebruik) is geverifieerd.
Voorwaarden voor publicatie en verwerking van beoordelingenTop! Rijden lekker! En hele goede service!

Beoordeling waarbij de consumentenervaring (aankoop of gebruik) is geverifieerd.
Voorwaarden voor publicatie en verwerking van beoordelingenDe Michelin CrossClimate 3 is echt een supper band, zowel in de zomer als in de winter geeft het een veilig gevoel.

Beoordeling waarbij de consumentenervaring (aankoop of gebruik) is geverifieerd.
Voorwaarden voor publicatie en verwerking van beoordelingenOude banden waren echt af en gecupt. Dus deze rijden echt super fijn

Beoordeling waarbij de consumentenervaring (aankoop of gebruik) is geverifieerd.
Voorwaarden voor publicatie en verwerking van beoordelingenPrima banden goede grip

Beoordeling waarbij de consumentenervaring (aankoop of gebruik) is geverifieerd.
Voorwaarden voor publicatie en verwerking van beoordelingenQua grip op de weg prima. Het benzineverbruik, na het leggen van de banden, is met 15% - 20% toegenomen. Dat was een zware tegenvaller. Ik zou zeom die reden nooit meer kopen.

Beoordeling waarbij de consumentenervaring (aankoop of gebruik) is geverifieerd.
Voorwaarden voor publicatie en verwerking van beoordelingenPrima band op droog en nat wegdek tot nu toe nog niet in de sneeuw mee gereden