BANDENBANDEN ADVIESADVIES DEALERSDEALERS

MICHELIN Wereldwijd

VOOR EEN BETERE MOBILITEIT

EEN MISSIE VAN DUURZAME MOBILITEIT

Sinds de oprichting van het bedrijf, is de missie van Michelin erop gericht om de mobiliteit van personen en goederen te bevorderen. Onze bredere doelstelling beoogt tegemoet te komen aan een fundamentele menselijke behoefte aan sociale omgang, communicatie, reizen en maatschappelijke vooruitgang.

Michelin doet dit door zijn verantwoordelijkheid te nemen en om elk aspect van zijn bedrijfsactiviteiten op een maatschappelijk verantwoorde wijze uit te voeren.

Voor Michelin staat het nemen van zijn verantwoordelijkheid gelijk aan het ontwikkelen van een duurzame mobiliteit. Dit betekent dat er steeds meer rekening gehouden dient te worden met de verwachtingen en ambities van mensen, respect getoond dient te worden voor het milieu. Dit in combinatie met een gezonde bedrijfsvoering. Bij deze besluitvoering dient de impact van onze activiteit op lange termijn in acht te worden genomen. Over het geheel van deze aspecten dient de prestatie van een onderneming te worden beoordeeld

De dagelijkse bedrijfsbeslissingen en -activiteiten van de groep Michelin steunen op vijf fundamentele waarden :

  • Respect voor de klant
  • Respect voor de mens
  • Respect voor de aandeelhouder
  • Respect voor het milieu
  • Respect voor de feiten

OVER MICHELIN

OVER MICHELIN

Onze ambitie? Bijdragen aan het ontwikkelen van de mobiliteit met inachtneming van onze waarden: het respecteren van de klant, het respecteren van de mens, het respecteren van de aandeelhouder, het respecteren van het milieu en het respecteren van de feiten.

Michelin neemt een leiderspositie in op elke bandenmarkt en is bovendien een referentie op het gebied van service op het gebied van reizen et mobiliteit. Het bedrijf benut zijn technologische expertise, innovatievermogen, kwaliteitsproducten, kwaliteitsdiensten en gevestigde merken om zijn groeistrategie te stimuleren en de doeltreffendheid van elk aspect van zijn bedrijfsvoering te verbeteren.

Enkele kerncijfers en feiten over de groep Michelin in 2016 :

  • 111.700 werknemers.
  • 187 miljoen banden gefabriceerd.
  • Netto-omzet: € 20,9 miljard euro's.
  • 68 productie-eenheden in 17 landen.
  • Een marktaandeel wereldwijd van 13,8% in waarde.*
  • Marketingactiviteiten in 171 landen.

Michelin geeft de toon aan met innovaties op de bandenmarkt

 

  • ONS VOLLEDIGE HIGH PERFORMANCE GAMMA ONLINE BESCHIKBAAR ONS VOLLEDIGE HIGH PERFORMANCE GAMMA ONLINE BESCHIKBAAROntdek ons speciale gamma voor performance auto's en SUV's.