BANDENBANDEN ADVIESADVIES DEALERSDEALERS

Het Michelin Consumer Contact Centre

Het Michelin Consumer Contact Centre helpt u met het beantwoorden van vragen en eventuele reclamaties over autobanden, 4x4 en bestelwagenbanden.

 

Hieronder enkele voorbeelden van gevallen waarin het Michelin Consumer Contact Centre u verder kan helpen:

  • Informatie over karakteristieken en voordelen van onze banden.

  • Informatie over het gebruik van banden.

  • Advies over de bandenuitrusting van uw voertuig (zie ook onze tyre selector)

  • Vragen of opmerkingen over de kwaliteit van de banden (kwaliteitsreclamaties)


Wat mag u van het Consumer Contact Centre verwachten?

  • Reactie binnen de 24 uur

  • Analyse en oplossing van een productreclamatie binnen maximaal 21 dagen

  • Het aanbieden van kwaliteitsvolle raad en service

  • Gekwalificeerde, toegewijde mensen ter beschikking van de consument stellen.


Hoe neemt u contact met ons op:



  • ONS VOLLEDIGE HIGH PERFORMANCE GAMMA ONLINE BESCHIKBAAR ONS VOLLEDIGE HIGH PERFORMANCE GAMMA ONLINE BESCHIKBAAROntdek ons speciale gamma voor performance auto's en SUV's.